Blixten <3

Vet ni vad det är jag älskar mest av allt i denna värld? Som får mig att orka kämpa med allt varje dag?

Just det! Blixten <3

Han är verkligen det allra finaste jag har. Min allra bästa vän. 
Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom faktiskt. Speciellt inte nu då jag nästan inte kan lämna lägenheten. Jag är ju inte den som tycker om att prata i telefon heller, så det är rätt skönt att ha någon att snacka med varje dag faktiskt. Man känner sig inte riktigt lika ensam då :P

Så här kommer ett inlägg med bara bilder på honom. För att han är finast, sådeså!
 
Och den bästa av alla; En totalt oskyldig utslagen Blixten, som inte har något alls med röran till vänster att göra.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0