Tog mig ut ändå idag

Solen bestämde sig trots allt för att kika fram idag, vilket hjälpte mig att trycka undan ångesten lite.
Jag kom även på att jag lovat att möta upp två personer jag skulle skänka lite grejer till via Facebook, så det var bara att ta tag i mig själv och ta mig ut. Som tur var lös ju solen som sagt, så jag kunde gömma mig bakom mina solglasögon vilket gjorde att jag kände mig säkrare.
Mötte upp dem utanför pressbyrån på Korsvägen (tog bussen ned), och då var jag ju redan halvvägs till biblioteket, så då passade jag på att gå dit också.
Bibliotek är ju sig en ganska trygg plats för mig, och det var inte överdrivet mycket folk i alla fall så jag behövde inte stöta in i folk (Bokstavligt talat också. Är så trött på att folk inte bryr sig ifall de går in i en eller inte, speciellt när en ska kliva av och på bussen. Det gör ju faktiskt ont för mig..)
Självklart irrade jag runt lite först och fick fråga två olika personer om hjälp, men jag hittade i all fall böckerna jag ville ha. Så nu har jag massa läsning i all fall för någon dag framöver!
 
Eftermiddagen har jag ju sedan självklart spenderat med att läsa mestadels. Har redan hunnit läsa 210 sidor utav 634 i del två av Engelsforstrilogin nu. Har även spelat lite Battlefield Heroes, CoD Black Ops II och The Sims 3, samt gosat massa med Blixten. 
Nu sitter jag och kollar på Vampire Diaries, och tänkte snart lägga mig i sängen istället och fortsätta göra detsamma. 
Hoppas morgondagen fortsätter framåt den med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0