Blixten har flyttat in :)

 
Den här lilla killen heter Blixten, och imorgon har han bott med oss i en vecka :)

Ett riktigt litet energiknippe är han, och samtidigt så gosig. Vi leker massa med diverse leksaker, pinglande bollar, små gosedjursmöss och det absolut roligaste av allt: tomma toapappersrullar som jag klippt sönder till små ringar.
Efter massa lekande tycker han om att krypa upp i mitt knä och lägga sig och purra högt, eller ännu bättre lägga sig på mitt bröst när jag sitter vid datorn i soffan och gosa precis intill min hals :)

Han äter duktigt, dricker duktigt och har inga problem med att gå på lådan. Endast en gång har han gjort något utanför, och det var när vi hade råkat stänga igen badrumsdörren (den var inte helt stängt, men han är ju för liten för att förstå, eller kanske orka, putta upp dörren ^^). 

Han är en smart liten busig tiger helt enkelt :)
Han tycker inte helt att natten är till för att sova på, iaf inte hela tiden. Så att attackera händer eller annat under natten för att få lite uppmärskamhet tycker han är en bra plan ^^ Dock blir han bättre och bättre på det med, och kan nu leka med sina leksaker i rummet istället för att anfalla oss. Dessutom är det ju rätt så mysigt att få sova under täcker mellan oss båda också :)

Bild tagen för ca 2 minuter sedan. Bästa stället att gosa på som sagt! :)

Han verkar vara lycklig här, och han gör mig så himla lycklig. Finns inget bättre än kärleken en katt ger en <3

Trygg och go liten kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0