Murder at The Speakeasy

I lördags var jag och Martin hemma hos Johan och Elena på fest. Temat för kvällen var Murder Mystery ala 20tal. Man hade en färdig karaktär när man kom dit med lite bakgrundsinformation och sådant, och så skulle man under kvällen försöka lista ut vem som var mördaren. Vi var lite för få personer tyvärr, och det var rätt ovant för mig som inte ens hållt på med teater de senaste åren (vilket jag tyckte var kul när jag var liten, men bara höll på med i skolan). Men det gick rätt bra ändå, och vi hade det riktigt roligt! Fantastiskt kul kväll, vilket det iofs alltid är med det gänget,:) 

Här är en bild på mig och Martin ifrån kvällen:
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina ni är! <3 <3 <3
Tror aldrig jag sett Jossan i en sån "tjejig" klänning förr!?!

2014-11-09 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0