The Sims 3 - The Black Family, Del2

Okej, nu verkar det som att min familj i The Sims 3 har buggat ur totalt :/
Ingen av dom åldras längre av någon anledning. Har inte köpt åldringsstoppelixir eller fuskat på något sätt, så har ingen aning om riktigt varför.
Lyckades få Alphard till tonåring med hjälp av tårta, men insåg sedan att alla andra har mer än 2 dagar kvar tills dom fyller år och då fungerar det inte att använda tårta.

Fick Narcissa att bli gravid igen och hon fick två tvillingdöttrar som jag efter några dagar åldrade upp till småbarn, tack vare att jag ställt in så att bebis varar i 2 dagar. Men efter 8 dagar som småbarn ska de åldras upp till barn, nu åldras de istället inte alls utan stannar i småbarnstadiet.

Har prövat att ändra om hur många dagar det ska ta innan de åldras, men det påverkar det inte alls. De åldras fortfarande inte tyvärr. 
Så nu har jag fått Narcissa att bli gravid ännu en gång, och när det barnet har nått småbarn (så långt som jag kan få det då alltså) och lärt sig allt den behöver så är det nog dags att ge upp familjen tyvärr.
 
Nu består familjen av barnen:
Alphard, tonåring
Lucretia, barn
Licorus, barn
Dorea, småbarn
Cedrella, småbarn

Så eftersom det nu finns 7 simmar i hushållet kommer det bli ett barn som föds denna gång, och Narcissa har käkat en väldigt massa äpplen, så hon hoppas på en son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte ha typ max nio simmar eller något sånt? :o eller lever jag i en lögn

Svar: Man kan ha max 8 simmar i en familj. Därav jag får dem att flytta ut i kvarteret när de blivit ungdom och uppnått sina livsmål. Kul dock, de kommer och hälsar på eller bjuder in mig på fest ibland ^^
AltGirl

2014-06-05 @ 21:19:03
URL: http://vapenbroder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0