Onsdag, två dagar kvar att plugga

Idag är det onsdag vilket innebär att det bara är två dagar kvar tills jag har mitt första riktiga prov. 
Har ju haft ett test förut men det var för att se hur vi låg till, så det var inget vi skulle plugga till och resultatet påverkade inte på något sätt. Detta test räknas däremot in i våra högskolepoäng.

Spenderar min tid med att pendla mellan att vara lugn, till att få panik. Ibland känns det som om det mesta sitter och jag borde klara att få godkänt iaf, och ibland känns det som om jag inte kan memorera ett skit och det kommer att gå skit.
Men jag fortsätter plugga på och hoppas på det bästa. I allra värsta fall finns det ju iaf omprov. 
Lite ovant sådär nu med första riktiga provet eftersom jag aldrig studerat på högskola förut och det var ett bra tag sedan jag gjorde något stort prov i övrigt. Vi hade ju inte direkt prov å sånt på folkhögskolan. Men jag börjar sätta mig in i det hela nu iaf, och när provet väl görs kommer jag nog inse att det inte är så himla farligt ;)
 
Nu har jag suttit och studerat i några timmar så kände att det var dags för en paus. Ska nog röra ihop något snabbt att käka och sätta mig och se på ett avsnitt Gilmore Girls.
Sen blir det tillbaka till pluggandet igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0