Kände för att uppdatera lite

Jag har en känsla av att jag kommer börja uppdatera min blogg lite oftare nu för tiden. Kan vara för att jag känner för att börja göra så.
Har många tankar, funderingar, åsikter och annat jag känner för att skriva av mig och dela med mig. Mycket som händer nu i världen, saker som gör mig upprörd eller får mig att tänka till. Valår i år också, och som de flesta vet så engagerar politik mig rätt så mycket. Jag vill inte se en högerregering i år igen!
 
Har börjat studera Engelska på Göteborgs Universitet nu också, vilket är väldigt najs. Alla mina föreläsningar och lektioner är i samma byggnad, vilken ligger bara typ 10 minuters promenad ifrån min lägenhet.
Klassen känns bra, lärarna känns bra och ämnet är ju väldigt användbart. Det är aldrig fel att bli bättre på engelska!
Speciellt inte om jag tänker flytta vidare ut i världen och resa runt sen. Lämna detta kalla land. 
Har lektioner någon timme om dagen och inte alla dagar i veckan, vilket passar mig perfekt. Mycket egen tid jag behöver lägga på att studera hemma också, men den kan jag lägga upp hur jag vill så det passar mig. Friheten i det känns najs!
 
Annars så flyter livet på som vanligt. Umgås med Martin, lagar god mat, spelar tv-spel, ser på tv-serier, läser bra böcker, umgås med vänner och chillar på livet helt enkelt!
 
Men mer om det, och mer om annat, en annan gång! Nu är det dags att sätta igång med dagens to-do list :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0