Den senaste tiden

På sista tiden har det vart mycket. Skola, politik, sjukhusbesök, familj och massa annat. Saker som har stressat mig och oroat mig.

Men det har vart mycket roligt också. Jag har sprungit omkring och lekt i lekplatser om nätterna, ramlat den roliga gatan fram (dvs druckit öl på andra lång) och bara allmänt umgåtts och haft det kul med mina vänner. Har ätit goda middagar, spelat roliga datorspel och sett på bra filmer med min älskling. Och sett på massa massa tv-serier.
Snart ska jag åka och hälsa på hemma i Gävle i en vecka också. Träffa min familj, leka med mina syskonbarn, dricka öl med vänner och fira min stora lillebror som fyller 18 :)

Här är några bilder ifrån när jag var i Malmö :) Hälsade på Love och Katya, samt var med på Kämpa Showan demonstrationen. Antifascism är självförsvar!

Jag, Love och Katya :)


Bauie, Katya och Jag :)


Firade Katyas födelsedag :)
Katya, Mia, Carlos, Alejandro, Bauie, Jag och Loves dreads ^^
 

Och en bild på Tompan, Kays katt ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0