tv-seriesvammel

Äntligen fredag!
Fast veckan har gått väldigt fort. Haft Miroi tisdag eftermiddag och nu fredag förmiddag. Annars har jag bara chillat hemma, tagit hand om disken och sett på tv typ.
 
Har halkat efter lite i tv-tittandet nu. Har inga bra tv-serier jag känner för att följa direkt. Så har mest sett på tv, Simpsons och Family Guy och massa matprogram. Funderar fortfarande på att se om alla 7 säsonger av Gilmore Girls.
 
Jag har ju Vampire Diaries (s05) och The Originals (s01) att kolla på. Men har dessvärre börjat tröttna på dem. Och eftersom Martin inte vill se det så gärna, blir det att jag inte kollar så ofta. 
 
Annars kollar jag och Martin på The Blacklist nu, fantastiskt bra serie. Värd att kolla på!
Men den har vi dessvärre sett i kapp på så nu får man vänta en vecka på varje avsnitt.
 
Och annars är det Carrie Diaries jag kollar på, men där får jag också vänta varje vecka på att avsnitten ska komma.
Föredrar nästan tv-serier som det redan har hunnit komma några säsonger på, då har man nått att göra och kan kolla i kapp. Vem vill egentligen vänta en vecka på varje avsnitt?
 
Annars väntar jag på att de tv-serier jag kollat på ska komma med nya säsonger.
Switched at Birth - 2014, närmare datum inte släppt ännu.
Under The Dome - 2014, till sommaren som det låter
True Blood - 2014 någon gång. Även fast det inte är så bra serie, så inget jag direkt längtar till.
Orange Is The New Black - 2014 någon gång.
 
Så de tv-serier jag ser nu och väntar på avsnitt på:
Carrie Diaries 
The Blacklist
Awkward.
Vampire Diaries
The Originals

I ordning efter hur jag helst ser det :P
 
Sådär, nu har jag allt nedskrivet så jag har någonstans att kolla ifall jag tappar bort mig. Lite svårt att hålla koll på allt ju :P
Nu ska jag ner och ta en cigg, och sen har jag bara ca en timme kvar av dagen här på Miroi. Sen blir det hem och sen se vad helgen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0