På väg till Dalsland igen

Sitter nu på tåget tillbaka till skolan. Har vart hos Martin i Göteborg sedan i torsdags. Uppsökte läkare i måndags, men de kunde inte konstatera något fel utan sa att det kanske kunde vara muskelsträckning :/ Så verkar som jag får gå med det här onda ett tag.
Testar nu att blogga från blogg.ses app så får se hur det här ser ut på dator sen.
Lyckades just klara level 35 på candy crush saga som jag kämpat med ett tag också, så det var win! Nu väntar jag på tickets från polare för att kunna göra nästa level. Får väl bli tempel runner och andra onödiga spel resten av resan, så ska jag hem och däcka i sängen till ett avsnitt Buffy sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0