Helgsammanfattning

Tog en paus ifrån bloggandet i helgen. Var upptagen med att göra saker, istället för att skriva om dom ;)
 
I fredags så var jag först och firade min svärfar som fyllde år tillsammans med min sambo och hans familj. Åt god middag, umgicks med de vuxna och lekte med lilla Micke :)
Sen drog jag vidare till Majorna och festade med mina kära DÄBAiter tills klockan blev tidig morgon.
 
Lördagen spenderades först hemma mysandes i soffan framför tvn och med datorspel, och sedan på kvällen gick jag och Martin på bio och såg Hunger Games - Catching Fire. Käkade Happy Meal på McDonalds också :)
 
I söndags fick vi besök av Jenny på kvällen, som på grund av ovädret och försenade bussar inte hann med tåget till skolan i Färgelanda. Så hon fick sova hos oss över natten och åka vidare dagen efter istället.
Som sagt, tur för våra vänner på skolan att vi bor så centralt och bra här i Göteborg alltså :P
 
Måndagen spenderade jag mestadels hemma i soffan framför tvn och med datorspelande. Var iväg till Nordstan och mötte upp Martin när han kom från skolan och handlade julgransfot och lite juldekorationer.
 
Idag är det tisdag och jag sitter på Miroi som vanligt. Och är trött, som vanligt.
Klickar runt på nätet och letar lite jobb. Imorgon får jag beskedet om jag kommer in på universitetet eller inte! :)
Men har som sagt sökt 6 olika terminskurser, så någon av dom borde jag ju komma in på. Nu hoppas jag bara att jag kommer in på det jag helst vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0