Jag gjorde en lista

Första dagen på nya temaperioden idag. Råkade visst sova bort dagen igår, så andra dagen efter lovet bara. Känns som om allt mest glider på nu, det är som det är och det funkar. Ser fram emot framtiden just nu iaf, känns som om den kommer bli bra helt enkelt! :)

Har inget att uppdatera om direkt, eller snarare ingen lust kanske. Segt internet, så känns som det inte är någon idé att ens försöka spela nu. Jävla Wille :P

Den här listan gjorde min syster på sin blogg, så jag kan väl också göra den. Vanlig tråkig jävla lista, så ni som vill kan sluta läsa nu :P
 

Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd: I ett förhållande
02. Är du nöjd med det? Ja
03. Vem kysste du senast: Martin
04. Har du varit kär på riktigt: Ja
05. Har du varit ihop med någon du älskar: Ja
06. Ditt längsta förhållande: Varade i 1 och ett halvt år ungefär.
07. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt: 18+ är en självklarthet för mig iaf, och runt 30 börjar de kännas för gamla typ. Svårt att säga nu faktiskt, var lättare när man var typ 14, då spelade ålder mer roll.
08. Vad för sorts kille faller du förNågon jag kommer överrens med, har roligt med och känner mig trgg med.

09. När kysste du någon senast: Idag

10. När vill du skaffa barn: Barn är ingenting jag ser i min värld de närmsta 5 åren iaf, efter det får vi se.
11. Har du kysst någon annans pojkvän: Inte vad jag är medveten om just nu iaf, har säkert hänt.

 

Privat
01. Har du sårat någon med flit: Jo, litegrann har jag nog gjort det. Jag har också vart ung och dum. Eller omedveten snarare.

02. Vilken webbsida besöker du oftast: 9gag. Efter det är det nog facebook och sen google och aftonbladet typ.
03. Vem i din familj kommer du bäst överens med: Kommer okej överrens med alla. Men kommer nog bäst överens med min storebror faktiskt, och mamma såklart!
04. Är du kär: Ja :)
05. Vem bråkade du senast med: Minns inte riktigt, tror inte jag bråkat med någon på ett tag. Måste vart lillebror senast jag var hemma :P 

06. Har du varit i slagsmål: Nä inte direkt.
07. Brukar du dricka alkohol: Ja
08. Är du rökare: Ja
09. Snusar du: Nja, till och från. Inte just nu direkt, men det är bara för Catch har så äcklig limited edition just nu :P
10. Hur gammal är du: 21
11. Har du bra självförtroende: Börjar bli mycket bättre!

 

Personer
01. Vem litar du på till 100%Martin
02. En snygg person: Jag
03. Vem smsa dig senast: Betway -.-
04. Vem smsa du senast: Katya
05. Vem ringde dig senast: William
06. Vem kramade du senast: Martin
07. Vem såg du senast: Tittar jag åt vänster så ser jag Martin just nu :P
08. Vem ser du upp till: Tittar jag uppåt just nu ser jag bara tak ;)
09. En person du skulle vilja se ut som: Jag vill inte se ut som någon annan.
10. En bra artist: Björn Rosenström :P

 

Randomfrågor
01. Vilken är din viktigaste ägodel: Mitt liv
02. Hur ser din drömkille ut: Svårt att säga exakt
03. Är du homofob: Nej, inte ett dugg
04. Har du tandläkarskräck: Nja, lite.
05. Hur många har varit otrogna med dig: Med mig? Ingen aning om någon varit det.
06. När var du senast i Stockholm: Någon vecka sen när jag bytte tåg där.

07. Är du helsvensk:  Nej, halvnorsk.
08. Har du fått ditt hjärta krossat i år: Nej
09. En sak du hade velat ändra med ditt liv: Mer pengar? :P Ingen aning riktigt.
10. Vad är du rädd för; Clowner.
11. Är du lycklig: Jodå
12. Brukar du använda smycken: Jag har ett halsband jag har haft på mig i typ 6 år nu, men annars nästintill aldrig.
13. Vad är viktigt för dig i ett förhållande: Att man trivs tillsammans, mår bra ihop och har det bra!
14. Är du en djurvän: Det beror på om djuren är söta eller inte ;)
15. Vad vill du bli i framtiden: Äldre. Vilket jag kommer att lyckas med. För är det i framtiden, vilket bara kan vara en minut framåt, så är jag ju fortfarande en minut äldre. Därför kommer jag lyckas med det jag vill bli i framtiden, hela tiden. Så kan jag vara nöjd och stolt över att jag lyckats, och därav må bättre, ständigt. Jag har alltså hittat receptet till lycka!

 

Sådeså. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0