Känns som någon sparkat mig i revbenen -.-

Idag är det tisdag och jag är fortfarande fett sjuk. Har ont i revbenen av all hosta, hostar fortfarande som fan och är snorig också. Plus att jag fick mens idag också, så nu har jag mensvärk att lägga till på all smärta jag redan har. Fantastiskt. Verkligen -.-

Jag ligger i Martins säng just nu och tittar på Vampire Diaries på min dator. Det är ganska tråkigt att ligga ensam och sjuk på mitt rum hela tiden, och Martins rum är mycket ljusare. Plus att det är bredvid balkongen, så om jag ska ut och röka behöver jag inte gå särskilt långt alls :P
Är fett jävla hungrig. Funderar på om jag ska orka gå till matsalen och käka något idag eller om jag ska käka varma koppen. Just nu är jag alldeles för lat för att orka käka något iaf.

Titta vilket fint, klagande inlägg det blev. Men hah, whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0