Host host

Har inte vart i skolan idag, har legat och sovit istället.
Hostar hela nätterna, så det blir inte så mycket sömn direkt.
Men jag försöker vara positiv ändå. Ligger och kollar på Big Brother klipp och jobbar lite på projektarbetet.
Väntar på att klockan ska bli 14.15 eftersom det innebär fika, och jag är sugen på té.
Funderar på om jag ska gå upp till vardagsrummet och sätta mig och spela Battlefield Heroes.


Just nu känns det som det är ganska så bra här i byggnaden.
Jag, Martin, Bauie, Erik, Simone, William och Katya å Love ibland umgås och har det trevligt.
Vi ser på film, tv, spelar tv-spel, spelar kort och monopol.
Det känns najs! :)

Om bara folk kunde börja sköta disken bättre, speciellt när det är mina grejer som använts.
Jag har haft med mig 6 coca cola glas två gånger hit. Just nu vet jag vart 6 stycken finns..
Men det där är sådant som det inte tjänar något till att störa sig på.
Jag säger till på internatmötet och försöker säga till folk i övrigt också, mer kan man inte göra.
Går man runt och stör sig på saker hela tiden blir man ju inte lycklig direkt.


Nu ska jag hosta vidare, och gå upp och spela Battlefield.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0