Nytt schema känns helt ok!

Idag är det torsdag vilket för mig är veckans sista skoldag. Imorgon har vi reflektionsuppgift inlagd på schemat, men det är helt enkelt en skrivuppgift som ska vara klar tills på måndag så man kan göra den när som helst under helgen. Och den tar inte allt för lång tid att göra heller, absolut inte en hel skoldag.

Idag fick vi även schemat för nästa månad, vilket ser ganska bra ut.
Lite tråkigt att vi inte kommer ha Jan på tisdagseftermiddagar längre, men en sak som är bra är att vi slipper Yoga  iaf.
Sen kommer vi ha Keramik på tisdagar också vilket kan vara kul, plus att vi lagar mat hela onsdagarna.
Känns som det kommer bli en månad med schemat :)

Förra helgen var jag iväg till Skåne och hade det trevligt med Kajsa, Elon och Bella samt lite folk från Kajsas folkhögskola. Det var riktigt trevligt och vi hade det skitkul. Allmänt umgänge på torsdagen, dekadensfest på fredagen och utgång på Tivoli i Helsingborg på lördagen.

Denna helg blir det dock att stanna kvar här hemma. Kanske drar jag iväg till Göteborg om vädret tillåter på lördag för att kolla efter skor och bara ha en schysst dag. Men det beror på om vädret är soft och om jag orkar också. Eftersom jag har fritidskort kostar det inget att åka dit, så jag tänker inte planera utan se vad som händer bara.
Ikväll blir det lite festligheter och dansande. Jag ska även passa på att sova så jag får sova ut lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0