Är numera Dalslandsbo

Sitter just nu på Loves rum och tittar på honom. Han sitter och är väldigt koncentrerad och skriver ^^
Tittar även lite på Katya och Erik som ligger och sover väldigt djupt på madrasserna vi har på golvet :P

Fast egentligen så sitter jag inte och tittar på dom, utan bara i smyg ibland.
Sitter och kollar runt lite på bloggar och rensar bland vänner på facebook. Ny stad, nytt liv, nya tag.

Har sedan den 22 Augusti bott i Färgelanda (utanför Uddevalla).
Rum 43, Våning 2, Byggnad Gråbo, Dalslands Folkhögskola.

Känns som att man börjar komma in i det hela nu.
Jag har träffat folk jag verkligen verkligen trivs med.
Och det börjar kännas mer och mer som hemma.

Linjen (Livslinjen) är väldigt trevlig den med, och det känns som det här kommer bli ett väldigt givande och trevligt läsår!

Mitt rum sett om man står i dörröppningen typ.
Mitt rum :)

Några av mina klasskamrater.
Några av mina klasskamrater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0