Getaway Rock Festival fick ett besök de med

Jag råkade dra iväg till Getaway Rock Festival över helgen också.
Jag jobbade som funktionär, men gjorde inte ett skit ;)
Lite gjorde jag faktiskt, såg till att artisterna hade det bra och hade sin öl :P
Men mest hängde jag bara runt, såg på band och satt och snackade med artisterna.
Fan vad grejer man fick höra och se.
Bullet for My Valentine och Entombed var trevligast att snacka med!

Tyvärr snodde nån idiot min kamera och mobil från mitt tält på campingen på söndag tidig eftermiddag.
Men jag tror inte det var nån festivalbesökare utan snarare någon idiot som passade på att gå in och raida efter att campingen började ta bort stängslen.
Så alla bilder är borta, vilket är jävligt surt. Stod längst fram på typ allt och hade massa coola bilder. Så jävla tuffa bilder på Sonata Arctica och Immortal bland annat!
Men aja, mitt telefonnummer kommer jag få tillbaka på torsdag och en kamera skulle jag få låna antagligen.
Och festivalupplevelsen kan ingen ta ifrån mig!

Bilderna från Peace and Love hade jag iaf lagt in på datorn, så dom finner ni på min facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0