Im a man, man!

Har inte skrivit blogg på ett tag. Inte direkt så att jag vart för upptagen, snarare tvärtom :P
Det har bara inte blivit att jag skrivit, inte direkt haft någon lust eller vetat vad jag skulle skriva.


Såhär snygg var jag på krogen efter att ha vart på maskeradfest i lördags. Dock utan mustasch och skägg och med utsläppt hår och utan kepsen. Undrar vad folk trodde jag var för typ som gick på krogen i arbetskläder.
Som dessutom är tvåhundra nummer för stora för mig också. De är skitstora jag lovar, så jag är inte så tjock som jag ser ut!


Idag ska jag in till biblioteket och sen Ung Vänster möte.
Nu är det nog dags att kliva upp känner jag. Har visserligen vart vaken i 1 å en halv timme, men jag har inte orkat flytta mig ur sängen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan bli lite seg på morgonen ibland....

2011-02-01 @ 11:40:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0