Utan dator och jossan och morsan får panik!

Efter det senaste inlägget så bestämde jag mig för att åka på Ung Vänsters veckokurs, vilket var den 3dje.
Så mitt i natten packade jag mina väskor och åkte tidigt på morgonen den 3dje till Sandviken där jag mötte upp Sandvikarna och hoppade på ett tåg till Motala där Björn, Rafael och 95orna redan satt ^^

Kom hem från Motala i torsdags efter 4 roliga och intressanta dagar, med för lite sömn och för mycket chips och energidryck.
Efter det så har jag bara varit hemma och inte gjort allt för mycket. Kände bara att jag behövde ett par dagar att vila upp mig på. Har inte orkat göra så mycket annat än att spela tv-spel och lata mig.

Dock så gick min laddare till datorn sönder när jag kom hem.. Vilket var en skräckupplevelse! Utan dator är ingenting jag direkt vill vara. Så igår åkte jag in till köpis och köpte en ny laddare för 499 kronor. Jag bara hoppades på att den skulle fungera och satt med fjärilar i magen på bussen hem. När jag kom hem så fungerade laddaren som tur var alldeles utmärkt iaf, så jag överlevde :P

Har sen jag kom hem från veckokursen faktiskt lyckats att behålla en normal dygnsrytm. Sovit ungefär 12 timmar per natt men det verkar vara vad jag behöver. Har somnat runt 9-11 på kvällen och inte vaknat senare än 10 på morgonen. Och då har jag på morgonen ätit frukost också. Veckokurs ger en bra vanor ändå ^^

Nu tänkte jag att jag faktiskt ska orka ta mig ut ur huset. Ska till köpis med morsan, lillebror, Karin och min kusin tänkte jag. Sen blir det Ung Vänster möte och kanske hinner jag med biblioteket också.
Annars får jag ta biblioteket imorgon då jag tänkte dra till arbetsförmedlingen också. Hoppas min syster har tid att följa med mig så jag har nån att stödja mig emot. Känns läskigt med arbetsförmedlingen och sånt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0