Sötsugen som fan!

1. Linus
2. Lay's Cheese and Onion
3. Maxmål
4. Popcorn

Jag har sånt sjukt sötsug just nu. Och det räcker inte med colan jag har. Jag vill ha nått gott att smaska på!
Fast allra helst skulle jag vilja ha Linus här just nu. Är så sjukt gos-sugen idag också, och har vart det enda sen igår!
Så jag skulle faktiskt välja Linus framför godsaker att äta. Fast om han kommer hit kan han ju ta med sig lite chips eller så ;P
Lay's chips är ju så fruktansvärt goda så att det inte är sant. Och Cheese and Onion är lätt godaste smaken.
Och fast jag redan ätit middag idag är Maxmål jävligt gott det med. Ikväll kanske jag hellre vill ha chips eller popcorn, men imon skulle ett Maxmål inte sitta helt fel! Eller, ett ikväll skulle faktiskt inte skada heller.
Och får jag inget utav det, skulle jag iaf vilja ha popcorn! Men jag har inga popcorn :( Igår åt jag upp mina sista cheddarpopcorn. Fast nu skulle jag vilja ha vanliga popcorn bara.
AHHHHHH GE MIG NÅGOT GOTT ATT ÄTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111ettett!11



Bilderna är i miniatyr och går att förstora genom att klicka på dom, om ni typ vill dreggla närmare till osten på burgaren eller kolla in min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0