Försäkringsförmedlare, det låter allt lite häftigt ;P

Har idag vart på Call-up för att gå igenom allt det administrativa. De ringde mig i måndags och erbjöd mig ett jobb och jag tackade ja.
Imorgon börjag jag min första dag, klockan 09.00 till 18.00. Ska bli mycket intressant att börja lära sig hur allting går till och komma igång :)

Det enda dryga är att jag av misstag råkade stänga av mitt alarm idag istället för att klicka på snooze och sov därför till 11. Imorgon ska jag upp vid 8tiden nämligen, 4 timmar tidigare.
Aja, det blir bara att lägga sig i tid ikväll och försöka somna. Imorgon får jag nog be morsan ha koll på mig så jag inte snoozar för länge :P

Efter jag kom hem från mötet
så lagade jag mat. Maten som serverades hemma var viltgryta och ris. Jag är dock inget stort fan av viltgryta så efter lite rotande i frysen bestämde jag mig för att steka på lite kebab och käka det tillsammans med riset och lite grönsaker. Jag gjorde också i ordning lite vitlöksås och det hela blev mycket smakligt!

Nu ska jag spela lite tv-spel som vanligt. Resten av kvällen blir nog till att ta det lungt på bara. Lite tv-spel, läsa litegrann kanske och sen däcka framför tvn :)

Kommentarer
Postat av: bössfall oskar

Jag tycker att det är förjävligt att så mycket pengar slängs bort på att försöka skrämma folk, tänk så mycket annat man kunnat göra med dom pengarna istället! När man går ut så hårt och försöker skrämmas så blir ju effekten vanligtvis den motsatta och med facit i hand så borde man försöka på ett annat sätt. Tobaksbrukare i allmänhet framstår ju som fullständigt dumma i huvudet, varför är vi så utsatta medans det t.ex är synd om tjocka människor? Att trycka i sig massa onyttigheter är väl också ett missbruk i sig.

Jag har faktiskt inte sett reklamen du talar om, men den går väl ut på samma sak som de flesta andra kan jag tänka mig. Det låter ju ganska absurt, dom borde väl hänvisa till några första steg på vägen åtminstone kan man tycka..

2011-03-16 @ 22:35:19
URL: http://lysergia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0