En riddares historia

Nu ska jag snart ta och lägga mig. Eller, korrekt sätt så ligger jag redan ner. Men jag ska stänga ner datorn och tvn och försöka sova.
Egentligen borde jag försökt sova för ett litet tag sedan. Men det är En Riddares Historia på tvn, och trots att den innehåller Heath Ledger och är från 2001 så har jag inte sett den ännu.

Men direkt när den är slut
, vilket borde vara rätt så snart, så ska jag stänga ner och lägga mig.
Ska nämligen upp imorgon vid 9 för att hinna käka frukost innan jag ska ta 20 i 10 bussen in till stan. Jobbchansen på arbetsförmedlingen varje fredag nämligen.

Igår var Linus här också, vilket var trevligt. Dock var det jobbigt att kliva upp med han strax efter 7 imorse för han skulle äta frukost innan han skulle till skolan. Jag brukar kliva upp vid 10, och 3 timmar tidigare och i säng iaf en timme senare gjorde en ganska trött.

Jag har förresten städat mitt rum också. Rensat ut allt det gamla och fått en ny större tv.
4 stora svarta sopsäckar blev det till slut som fylldes med grejer jag gjorde mig av med. Mimikry-affischerna och skorna som känns jobbigast att ha gjort sig av med, men i överlag känns det bra.

Nu ska jag smita ut på en snabb cigg innan reklamen är slut, sen blir det sista delen av filmen innan det är kväller.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0