En lugn men mycket mysig helg.

Den här helgen har vart en lugn helg. Var inbjuden till festligheter och grejer både i fredags och lördags men båda dagarna blev hemmakvällar istället.
I fredags så var jag som vanligt hemma och kollade på På Spåret med familjen. Grönsaker och dipp till fredagsmys och mamma hade även köpt chips åt mig på Willys. Double Cheese and Chili, hur gott som helst!
Lördagen spenderade jag i Valbo hemma hos Linus föräldrar. Vi åkte dit på eftermiddagen och åt en väldigt god morotssoppa, sen spelades det massa kort som det alltid görs där. Jag kollade dock på som vanligt, har aldrig vart mycket för att spela kort. Men jag tror nog jag måste lära mig att spela Mas och det de nu spelar, annars kommer jag aldrig passa in där ;)

Efter att vi hade vart hos Linus föräldrar åkte vi hem till honom och jag sov över där. Blev en ganska tidig kväller.
Idag så åkte jag hem ifrån honom vid halv 3 tiden. Han skulle plugga och sen gå på "I ljuset av Cornelis" på konserthuset med P-O. Jag har tillbringat dagen sen dess med att spela Tony Hawk Pro Skater 3 som vanligt, har nu klarat ut det med 11 olika gubbar.

Ser redan fram emot nästa helg
också. På fredagen så ska vi ha tacomys här hemma. Det blir jag och pojkvän, storebror och flickvän också mamma, Thomas och Lucas då. Fullt hus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0