tatacos

Idag är det fredag och jag är ledig från skolan som vanligt. Jag har en uppgift att göra, men den tänkte jag tillbringa lördagskvällen med eller möjligtvis söndagen.
Igår var Erik P här och hälsade på och vi drack lite öl, spelade tv-spel och bara hade det najs tillsammans med Kim som stannat kvar efter skolan samt de andra som bor här i byggnande och the little russian.

Idag så har jag inte hunnit göra så mycket ännu. Följde med Erik till bussen vid 2 tiden och annars har jag bara tagit det lugnt, umgåtts med folk och städat upp lite smått på rummet.
Kollar på gårdagens avsnitt av julkalendern nu och ska strax kolla på dagens avsnitt också.
Om 40 minuter ungefär ska jag åka in till Uddevalla hem till Kim där vi ska käka tacos :)

Blir nog en bra kväll idag med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0