Mysig helg med sol! :)

Har haft en otroligt mysig helg med festligheter, umgänge och sol!

Fredagen så var jag in till Vasaskolan på dagen och kollade på Elon och Linneas utställning. Sen var jag hem och käkade och spelade lite tv-spel innan jag åkte in till stan igen och drog till Pontus i Andersberg. Där var det fest med ung vänstrarna och lite annat nära folk. Många skratt, massa ciggpauser och sköna allsånger.
Sen drog jag och Elon till strömsbro och hängde med P-O, Charlie och det gänget. Kvällen avslutades bredvid en söt Linus :)

Lördagen så försökte Linus väcka mig väldigt tidigt, men mina morranden fick honom att låta mig sova till klockan 11 iaf. Käkade frukost ute i trädgården medans jag kollade på när Linus beskar träd. Sen blev det ut på lite äventyr där vi besökte Biltema och lite andra affärer för att kolla efter arbetskläder och lite bilgrejer bland annat. Glass i solen utanför Biltema lyckades jag tjata mig till och efter vi var klar med affärerna blev det även pizza på Isaks Corner :)
Sen så beskar Linus lite mer träd medans jag hängde med P-O i trädgården i solen. Grillen åkte också fram och massor av människor kom förbi.
Åkte hem med 9bussen och drack sedan lite vin med mamma och grannen innan jag följde med brorsan och hans kompisar till sandviken och 8ball. Träffade på Ella där också och hängde hemma hos hennes kille ett tag :)

Dagen idag, söndagen har jag bara spenderat hemma. Suttit i solen ute på altan och pratat med mamma och bara tagit det lugnt. Blev årets första grillning också, vilket var riktigt najs. Sen så spelade jag brännboll en kort stund med min lillebror för att sedan ta en promenad genom Forsbacka med Alice. Vilket var hur trevligt som helst. Vi gick runt och pratade om allt och ingenting och hade det riktigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0