Gilmore Girls, Gilmore Girls, Gilmore Girls

Har ganska så nyss kommit hem ifrån jobbet. Nu ligger jag och tittar på Gilmore Girls och käker chips och dricker cola. Perfekt onsdagskväll!
Har jobbat sista dagen för denna vecka också, så jag har typ helg nu fram tills på tisdag då jag jobbar nästa gång. Fast jag är uppsatt som reserv imorgon också, så blir nån sjuk kommer jag kanske jobba.

Förresten, vad är det för fel på mig om jag ligger och käkar chips och helt plötsligt blir hur sugen som helst på sallad!
Fast chipsen är också goda, så de är lugnt!

Nu ska jag se några avsnitt av Gilmore Girls till innan jag ska gå och sova tänkte jag.
Imorgon har jag ännu inga bestämde planer. Men nån timmes tv-spel och Gilmore Girls blir det nog ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha okej. Jag tar den då. :P ;) Tack så mycket, har du gjort den?

Postat av: Anonym

Tycker du att det blev bättre nu?

2011-04-15 @ 16:26:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör du designers eller? Vill du göra om min blogg? :P

2011-04-15 @ 17:11:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0