Blogglista - Dag 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Okey, en töntig rubrik.
När jag var typ 12 så visste jag precis vad det var för killar jag var intresserade för. De skulle ha mörkbrunt eller svart hår. Rakt fast lite fluffigt hår, typ halvlångt. De skulle vara ganska smala och lite längre än mig.
Jag dejtade inga sådana killar.

Likadant är det nu, om jag jämför mina 3 senaste förhållanden så är de alla 3 otroligt olika varandra. Både till sättet, utseendet och intressen. Dreads, långhårig och nästan rakad skalle. Vänsteraktig, ung vänstrare och moderat.

Men om man ska säga något.. Så är det väl så att jag gillar killar med fina ögon. Stora ögon som uttrycker mycket.
Och killar med fina leenden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0