Blogglista - Dag 4

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag tycker egentligen att det här är en svår rubrik. Något jag inte helt vet hur jag ska skriva om det.
Jag menar, hur jag än skriver om det låter det bara töntigt.
Så jag gör helt enkelt ett kort litet tråkigt inlägg, så får det vara så ^^

Långsiktigt mål:
Utbilda mig till bibliotekarie och sen börja arbeta som det. Skaffa mig stadig partner och familj.

Kortsiktigt mål:
Komma på vad jag vill göra just nu, till hösten exempelvis eller arbeta med fram tills dess.


En dröm jag har: Att åka utomlands. Till ett soligt ställe där man kan sola och bada. Men även gå runt och se på staden och dess sevärdheter. Prova nya spännande maträtter och uppleva en annan kultur. Just nu skulle jag gärna vilja åka till Spanien.


Bilden är på den spanska staden Granada.


En önskning: Jag önskar att jag vinner massor av miljoner. Seriöst, fatta hur najs det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0