Blogglista - Dag 3

Efter att ha varit vaken sent igår och surfat runt på IMDB och andra onödiga sidor fick jag iaf några timmars sömn.
Vaknade vid strax före 12 så det blev nog iaf 9 timmars sömn ^^

Tänkte vi börjar dagen med bogglistan:
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.


Bild tagen i början av augusti 2010.

Min favoritårstid är ju lätt sommaren. Jag tycker nämligen inte alls om snö och kyla så vintern är inte ens i närheten av att vara min favoritårstid. Sen så är våren först bara väldigt blöt för att sen gå över till sommaren innan man ens hinner med det, så den räknas inte. Och hösten må ha fina färger men eftersom det börjar bli kallare igen så är den inte godkänd den heller.
Så sommaren är den årstid som vinner! Det är dock sensommaren som jag tycker om bäst. Alltså då vädret är så där perfekt skönt att man på dagarna kan gå runt i bara jeans och t-shirt och sen på kvällarna så klarar man sig med att bara sätta på sig en tjocktröja. Och man varken svettas eller fryser under hela dagen.
Synd bara att sensommaren är så kort tid, men hela sommaren är ju underbar den med.

Nattliga promenader genom staden, grillkvällar, vattenpiperökande på en gräsmatta, festivaler, möjlighet att bada och vill man festa är det bara att inta vilken gräsmatta som helst i princip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0