Äntligen minns jag Peter Facinelli!

Jag har enda sen jag såg den första Twilightfilmen och kollade upp vad skådespelarna hette undrat varför jag kände igen skådespelaren som spelade Carlisle. Jag kände inte igenom honom i filmerna, men direkt när jag såg hans namn "Peter Facinelli" så kände jag igen det.
Jag grävde inte mer i det då, men har funderat på detta allt sedan dess.

Idag fick jag äntligen reda på varför jag känner igen det!
Idag så hade jag tråkigt som vanligt och kikade runt på IMDB. En än gång hamnar jag på Twilightsidan och kollade på namnet "Peter Facinelli". Klickade in på hans sida och hans profilbild var på honom som brunhårig. Nu tyckte jag att jag kände igen honom sen förut mer än som blond i rollen som Carlisle.
Så jag bläddrade igenom alla hans filmer och tv-serier och tyckte mig inte känna igen något speciellt. Kände inte till en enda tv-serie eller film han vart med i ens. Men eftersom valet var att sova eller fortsätta klicka omkring så fortsatte jag kika.
Sen såg jag att han var med i en tv-serie som hette "Fastlane". Egentligen kände jag inte igen namnet på serien, men klickade mig in där ändå. Och då, ÄNTLIGEN!

Fastlane var en serie om två poliser som jobbade "undercover" i USA. Jag kommer ihåg att de hade massor av snygga bilar och att de spelade basket med varandra lite då och då i garaget. De hade också en vad jag tror var chef som spelades av Tiffani Thiessen.
Och henne kände jag igen sedan Beverly Hills 90210.

Och plötsligt så kom jag ihåg det!
Serien gick på 5an om jag inte minns helt fel och jag tror att jag började kolla på den helt enkelt för att jag kände igen Tiffani och för att jag tyckter Peter Facinelli var hur snygg som helst just då. Sen var det en duglig polisserie bara, men jag tyckte Peter var så snygg helt enkelt.
Minns att jag hittade en bild på honom i tidningen, en liten liten bild ifrån tv-sidan tror jag, som jag klippte ut och satte på min vägg ^^
Om jag inte minns fel hade jag 2 eller 3 sådana bilder, och han rökte på alla minns jag. Jag tror jag även där bredvid hade en sån där liten bild på Orlando Bloom också ^^

Anyways, onödig information för er andra kanske, speciellt i ett jättelångt inlägg så här mitt i natten.
Men jag är bara så glad över att jag äntligen kom på varför jag kände igen namnet!

Slutsats: IMDB är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0