Beställt lite kurslitteratur :)

Idag sov jag länge, lite för länge kanske :P Men med tanke på att jag sovit dåligt iom febern de senaste dagarna så var det inte så konstigt kanske.
Senaste inlägget jag skrev hade jag ingen feber, och hade inte haft det sen jag vaknade klockan 8. Och sedan dess har jag inte haft någon mer feber heller :)
Så åkte hem till Linus igår eftermiddag, nu fick det vara slut med att ligga hemma och vara sjuk.
Kom till honom vid 7, sen satt jag och umgicks med han, Johan och Elli tills vi gick och la oss vid 11tiden ungefär.

Idag så har jag först käkat en sen frukost med Elli och Johan. Sen kom Linus hem och ganska snart drog han och Johan iväg. Så då spelade jag och Elli lite Mario Kart och satt och snackade. Sen när Linus och Johan kom hem så käkade vi middag och spelade Yatzy.
Jag har även hunnit med att leka lite med Penny och surfa runt på datorn.

Nu när jag får pengar imorgon tänkte jag att det kunde vara en bra idé att köpa lite kurslitteratur också. Så jag köpte de böcker vi ska börja jobba med nu till detta block. 127 kronor gav jag för 4 stycken böcker inklusive frakt. Det är inte illa det inte ^^
Men då köpte jag dom på 4 olika ställen endast för att få det billigaste priset som möjligt. Man är ju inte dum inte :P
Så inom 5 dagar får jag 4 nya böcker, och det för en billig penning. Dessutom är alla novellböcker och lät väldigt intressanta, så jag ser fram emot att läsa dom :)

Nu ska Johan, Elli å Linus dra ut och vara nyttiga och promenera och sådant. Medans ska jag ligga inne och läsa en novell tills imorgon, och sedan tänkte jag kolla lite på How I Met Your Mother :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0