Kungarna av Tylösand och "kändisskap"

Kände att det var dags att uppdatera bloggen igen, var ett tag sedan sist.

Jag sitter just nu och kollar på Kungarna av Tylösand. Eller sitter och sitter, snarare ligger ner i min säng.
Jag vet inte riktigt varför jag tycker om att titta på det faktiskt. Jag tycker att de där människorna är patetiska litegrann faktiskt. Men av någon anledning är det enkel underhållning, och därför kollar jag på det.
Jag skulle aldrig vilja hålla på som dom. Även om gratis alkohol i en månad inte direkt låter fel ;)

Har även kollat det senaste skvallret som läckt ut, efter att Elli vista litegrann idag. Nån tjej som tydligen är känd bloggare (Paow) har legat med Nemo ifrån Kungarna av Tylösand fast hon har pojkvän (en annan känd bloggare som heter Hugo och är känd från nått dejtingprogram med Linda Rosing..). Jockiboi (en annan ifrån Kungarna) spelar in ett samtal med henne där hon erkänner sin otrohet och lägger ut det på sin blogg. Och sen blir det värsta kalabaliken..
Det där kan jag absolut inte förstå hur man håller på. Det är så patetiskt att det inte är sant. De här "kändisarna" är ett gäng unga personer som absolut inte har en aning om vart de vill i livet och bara super och är elaka mot varandra. Ett sådant kändisskap skulle jag aldrig vilja ha, då är jag hellre okänd..

Nej, jag blir faktiskt sur på mig själv litegrann över att jag kollar på Kungarna av Tylösand. Iaf när det är sådana här personer som ligger bakom..

Jag håller mig till att ha min blogg som den är.
För att jag ska få skriva av mig om det som händer, och för att andra (som jag känner) ska kunna läsa och se. Sen om andra vill följa min blogg och läsa om mitt liv är det upp till dom.
Jag kommer aldrig att hålla på med det senaste skvallret eller annan skit för att få en känd blogg. För vad fan spelar det för roll hur många läsare man har? 1000 läsare om dagen och man tror man är kändis..

Nej, nu ska jag sluta klaga och vara bitter. Ska istället se klart på programmet om det slutar att lagga.
Sen ska jag sova och imon blir det att dra till Strömsbro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0