Updates ^^

Ojsan, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.
Så vad har hänt egentligen?
Jo jag låg hemma och var sjuk tisdag - fredag,

Sen på fredag kväll drog jag in till staden och till Andersberg för att umgås med mina Ung Vänstrare på det s.k Communist Party. Efter vi vart i Andersberg drog vi till Hille och avslutade festen där innan jag åkte hem så jag var hemma 1. Riktigt kul kväll! :)

Lördag var det 1a Maj :D
Demonstrationer genom stan först, sen tal i stenebergsparken och musik på Sjömanskyrkan. Riktigt värd dag, ser redan fram emot nästa 1a Maj! :D
Sen efter det slutade vid 12 drog jag först hem till Hannah och sen till Ida på fest, var riktigt roligt och vi höll igång till tidiga morgonen. Jag och Ida somnade väl runt 8 ^^

Sen på söndag blev det slappardag. Måndag så var jag till Sandviken med Pontus en sväng, tidsag låg jag hemma och var lite dålig igen samt hade styrelsemöte.

Igår var det däremot lite mera drag igen. Var bokbord på Borgarskolan och jag stod där med Elon och Pontus för Ung Vänster. Var hur kul som helst att få diskutera och lära ut litegrann ^^,
Sen så drog jag hem till Oggy och chillade där ett tag. Sen blev det hem till Elon för att ha tjejkväll å se på Hannah Montana ^^ Vi åt även kladdkaka och rökte vattenpipa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0