Händelser, händelser, händelser :)

Idag har jag vart igång hela dagen. Vart i Hofors, Storvik och Sandviken.
Vi drog till Hofors jag, Manne och Elon för att ND skulle ha torgmöte där. Dock dök de inte upp, så vi hängde bara där tillsammans med några sandvikare.
Sen drog vi till Storvik och kollade in deras marknad och delade lite flygblad innan vi drog till Sandviken där Manne var med på DS-mötet och jag och Elon gick i affärer.

Senare idag ska jag iväg och fira Matte som fyller 20 ett tag. Sedan ska jag jobba mellan 21-00.

Igår var jag först på Sjömanskyrkan och sen drog jag hem till Manne och hängde med honom.
Efter ett tag kom Jonas Ryberg dit och sen även Andreas. Vi var kvar hos Manne till typ 12 och sen drog vi till Jonas ett tag.
Vi hade det riktigt najs. Drack lite öl, lyssnade på musik och bara snackade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0