Egentligen borde jag sova, men äh orka!



Jag borde egentligen sova nu. Men av nån anledning bestämde jag mig för att stanna uppe och kolla på tv-serier halva natten istället. Fast jag redan sett avsnitten. Hmm..
Livet just nu är som en bergochdalbana. Allting går upp och ner hela tiden. Ungefär som det alltid är då.
Jag försöker dock fokusera på allting som är bra, och trots att jag kanske är mer cynisk än någonsin tycker jag att jag lyckas med det här med att må bra ganska så bra faktiskt.
Det är lite jobbigt dock att jag på en dag lyckas med att bli sjukt deppig sådär 25 gånger om liksom. Jag borde sluta studsa.

Ung Vänster är trevliga, bara så ni vet.
Imorgon har vi fotbollsträning, vi är sjukt bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0