Solen lyser och Josh är glad!



Idag lyser solen ute och det är hur härligt som helst!
Jag kände att jag nu var trött på dubbla långkalsonger, mössa och jacka och bestämde mig för att klä mig lite vårigt!
Det blev lila Cheap Monday från Blå, svart random t-shirt, palestina sjal från JC, Hannahs hatt och skinnjacka från Kappahl (tror jag)!
Jag har en tjocktröja på mig när jag går ut sen också såklart, för än är det lite kallt ute annars.
Mössan har jag i väskan också, ifall det blir kallt om öronen när jag åker hem senare ikväll :P

Vi har tillbringat varje rast vi har haft idag med att sitta ute, eller iaf gå ut i 5 minuter.
Det är så skönt i solen, så man måste passa på.
Dessutom så har dagen idag kännts hur skön som helst. Man orkar med lektionerna mycket mer om man får lite soljus på sig. Solen leder till glädje!

Nu sitter jag i en datorsal i skolan fast jag slutat för ett litet tag sen. Dricker energidryck och äter Japp och bara lyssnar på skön musik!
Vad jag ska göra sen vet jag ännu inte riktigt. Funderar på att dra till Björn kanske.
Men vi märker väl vad som händer, nu ska jag ut i solen en liten stund och sen in igen för att få lite skolarbete gjort tänkte jag.

Hade betygsprat i Samhällskunskapen idag också. Konstigt nog ligger jag på MVG ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Delta gärna i min tävling...

2010-03-11 @ 19:59:26
URL: http://www.karinsanglar.blogspot.com
Postat av: Mamma

Du är bara bäst... <3

2010-03-12 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0