Senaste nytt

Kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen lite. Var ju fyra dagar sen sist och det inlägget var ju lagom deppressivt.

Så vad har hänt sen sist?

Sist jag skrev var i tisdags, då vi hade en värdelös dag i skolan. Eftermiddagen blev mycket bättre som tur var. Jag drog hem till Björn där Pontus även var och tillbringade dagen där. De spelade Sailor Moon xD
Sen på kvällen satt jag hemma och chillade med tv-serier och film.

I onsdags så drog jag in till skolan och hade samhällskunskap på morgonen. Sen så hade jag 3 timmars hål eftersom vi inte hade någon svenska. Då stod jag med Manne och även Pontus en liten stund och delade ut Ung Vänster flygblad utanför Vasa. Sen var det en till lektion och efter det drog jag och Helena till stan och gjorde enkäter. Tog typ 2 timmar och var ganska så segt, men det är ju pengar iaf. Sen drog jag hem och chillade resten av dagen/kvällen.

I torsdags så hade vi svenska på morgonen. Sen skulle vi ha dubbeltimme i Samhällskunskap, men vi behövde datorer och det fanns inga datorer lediga.. Så det slutade med att halva klassen plus läraren satt och bara chillade i korridoren. Jag låg ner och lutade huvudet mot min väska och spelade spel på min ipod samt lyssnade på musik genom högtalarna. Sen efter skolan (som slutade redan 11.45) så drog jag med Helena till stan och gjorde enkäter igen. Denna gången gick det på en kvart, helt underbart! Sen drog jag och hämtade upp Pontus på Vasa och sen drog vi hem till Björn och spenderade eftermiddagen där med att spela spel. Sen drog jag hem och käkade våfflor och tog det sedan lugnt resten av kvällen.

I fredags så kom jag inte hem från skolan fören vid 17.20 tiden. Men det kändes riktigt bra ändå. För jag hade redigerat klart nästan ett helt uppslag och skrivit en krönika samt all text till uppslaget. Så jag gick därifrån med läraranes uppmuntrande ord om ett bra arbete och kände mig bara bäst. Sen drog jag hem en snabbis och vände och sedan åkte jag in till stan och drog till lokalen och träffade Manne. Väl där kollade vi på ett avsnitt av South Park innan vi drog och hämtade Pontus och åkte till Ica Maxi. Sen blev det att hänga hemma hos Manne och chilla tillsammans med Andreas, Julia och Ellinor som också kom. Vi drack lite folköl och kollade på en riktigt dålig film. Grymt trevlig kväll iaf! :)

Idag vet jag ännu inte vad som händer riktigt, det återstår att se :)


Bild från flygbladsutdelningen i onsdags. Manne och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0