Pi-dagen!

Helgen har vart trevlig, som vanligt.
Tog mig nästan till halva fredags natten innan jag insåg att det faktiskt var helg.
Är så himla najs nu när solen lyser, så skolan är faktiskt duglig.

Var på feministiskt självförsvar på sjömanskyrkan i fredags efter skolan tillsammans med Cissi.
Sen så kom Björn och hängde med mig till fest hos Elli.
Var trevligt, Elon, Lollo, Johan och Johan var också där ^^
Jag, Björn och Elon satt och drog många konstiga och dåliga skämt och skrattade hela tiden ungefär :P
Sen så drog vi vidare till Rockbaren allihopa där det var 800grader, dvs punkkväll.
Vi satt och kollade på "Dom Tar Aldrig Mig" och snackade och hade allmänt trevligt.
Sen så drog jag hem till Björn och sov där.

På lördagen så drog jag hem till Cissi tillsammans med Pontus.
Vi fikade, spelade spel, pratade och tog en promenad.
Sen så drog vi hem till Björn där vi spelade lite Super Smash, käkade mat och spelade lite mer kortspel.
Sen så gick dom på bio och jag drog till Old Saints med bland annat Kajsa, Matte och Elon.
Och sen så drog jag hem till Björn och sov där igen.
Kollade på lite Mythbusters och spelade Kirby innan vi somnade.

Sen så idag så drog jag hem efter jag hade vaknat.
Såg på lite film med min lillebror och masserade honom litegrann.
Vi såg typ Masken 2 och nån film om ett sandmonster som uppfyllde önskningar.
Sen så har jag bara legat och kollat på tv på mitt rum och suttit vid datorn.
Helt enkelt bara slappat.

Imon så hoppas jag det är lika fint väder som förra veckan.
Så hoppas jag att jag kan fortsätta vara lika positiv som jag vart ett tag nu.
Det är faktiskt trevligt att vara lite glad och så, big suprise :P


Idag är det Pi-dagen btw, det firar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0