Helgens doningar.

Nu är det söndagskväll och jag sitter här och tråkar framför datorn.
Dock är jag inte alltför deprimerad över det ändå. Har haft en trevlig vecka och en trevlig helg.
Undviker jag att tänka på att det är skola igen imorgon och allt som har med det att göra så mår jag mycket bättre.

Helgen har jag spenderat tillsammans med Björn.
I fredags så firade vi Internationella Kvinnodagen på Sjömanskyrkan med lite föreläsningar, poesi, stand up och band.
Jag och Björn missade som vanligt när Emma Bergsten drog sina skämt på scenen. Vi har av nån anledning lyckats med det varenda jäkla gång :P
Men denna gång så satt vi utanför och hade hand om kassan, så anledningen var ju giltig.
Kvällen var rätt så rolig iaf. Massa trevliga människor att umgås med.
Sen avslutades den med Den Nakna Pistolen hemma hos Björn också.

Lördagen spenderade jag hemma hos Björn hela dagen.
Vi kollade på mer Nakna Pistolen + Hot Shots, käkade pizza och kollade på 6 avsnitt Hellsing på natten sen.

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Vaknade hemma hos Björn vid två tiden, och åkte sedan hem så jag var hemma klockan 5.
Kollade klart på Kikis Expressbud, kollade lite på tv och passade på att sova litegrann.

Inatt är det ju Oscarsgalan, som jag hade tänkt mig försöka se på.
Fast trots att jag vaknade klockan 2 och har sovit runt en timme vid 8tiden så är jag lagom trött.
Men det går säkert att hålla sig vaken. Jag har popcorn, en Japp och lite energidryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0