En gång var jag mindre än vad jag är nu

Idag har det iaf vart lektioner i skolan som tur är.
Vi har fått en föreläsning om hinduismen och sett en riktigt kass film om Jesus.
Han dog ifall ni undrade. Och återuppstod.

Sen drog jag hem till Björn och var med han och Pontus.
Spelade lite Super Smash mestadels.
Sen så drog jag hem till Oggy och var där ett tag.
Satt och snackade lite, lyssnade på musik och klappade hans katter.
Sen drog jag och träffade Elon och så drog vi hem till Björn igen.
Spelade ännu mer Super Smash allihopa och jag var faktiskt riktigt duktig.
Vann eller kom tvåa hela tiden förutom nån enstaka gång.

Sen så åkte jag hem, men fick mellanlanda på Köpis en timme eftersom 1an var sen och 91an hann åka.
Var in på IKEA och köpte batterier samt gick och kollade lite på skor och spel.

Sen så åkte jag hem och drack en smoothie och kollade på gamla skolfoton.
Sen har jag bara suttit vid datorn och tagit det lugnt.




Igår var jag hem till Björn efter skolan och kollade på Pearl Harbor.
Det var en duglig film, men inte mer. Och inte mindre vad Björn än tyckte.


Nu sitter jag och kollar på "Benny & Joon". Verkar vara en duglig film ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0