Vi sjunger om studentens lyckliga dar..

Jag gör så himla mycket nu för tiden.
Hur ska man då ha tid att uppdatera bloggen egentligen?
Faktiskt är att jag sitter sjukt lite vid datorn nu för tiden. Har aldrig tid.
Och bra är väl det egentligen, för det finns ett liv utanför datorn också har jag upptäckt ;)

Så vad har egentligen hänt på de nio dagar sen jag sist uppdaterade då?
Som vanligt är det massor av saker, och varenda gång jag inte uppdaterar bloggen på ett tag kan jag inte hålla på och skriva ner allting jag har gjort sen sist. Blir så långa tråkiga inlägg då.

Men jag har iaf spelat en till fotbollsmatch (Röda Stjärnans Fotbollslag <3) och förlorat såklart. Vi hade den där stödmanifestationen för Gaza, och det kom massor med folk. Jag har firat min födelsedag med fest och roligheter och jag har firat Pontus student idag. Jag har bilat ner till Huddiksvall och spelat Kubb med Ung Vänstrare och jag har spelat brännboll i hippieutstyrsel.
Mycket fester och mycket roligheter, precis som det ska vara :)

Imorgon är det min tur att ta studenten. Jag skulle vilja säga att jag är sjukt nervös och peppad, fast det vore lite av en lögn.
Peppad har jag vart hela veckan, men just nu ligger jag bara och tar det lugnt. Så nervös är jag inte heller.
Men jag antar att båda två kickar in som sjuttsingen imorgon. Kul kommer det bli iaf :)




Kommentarer
Postat av: Polcirkeln

Hela världen är så underbar, om man är korkad dum och glad.

Postat av: Svea Livgardet

Vi kastar sten och använder våld mot alla som inte tycker som oss! Det är så vi gör i ung vänster! Al Saudi Akbar!

2010-06-30 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0