Ett år äldre och inte ett dugg visare :P

Mycket som händer nu för tiden. Och idag är jag riktigt riktigt trött.
Fast det är väl inte för att det händer så mycket egentligen, utan mest för att jag inte sov så mycket inatt.

Igår hade vi vår första fotbollsmatch med Röda Stjärnan :D
Vi mötte Long Johnson och förlorade med nånstans mellan 10-15 mål emot 0.
Men det spelar ingen roll, för vi hade grymt kul ändå :D
Bli ett fan av oss på facebook och stödj vårat lag! Bara att söka på "Röda Stjärnans Fotbollslag".

Sen igår så fyllde jag ju faktiskt år också. Så efter fotbollsmatchen så satt laget och ett par till vänner till mig som hade vart och hejjat på oss i Kvarnparken och rökte lite vattenpipa och chillade. Efter det drog jag och Andreas hem till mig och kollade på tv och chillade.

Idag blir det stödmanifestaion på Rådhustorget för Palestina. Klockan 5, be there!


Bilden är från dagens Arbetarblad där vi berättade om vår stödmanifestation.
Jag har även vart med på en radiointervju idag.


Förresten, avslutning på Socialkunskapen igår. MVG i både det och Samhällskunskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0