Hemma hos Linus

Ligger hemma hos Linus just nu och kollar på tv. Sov här efter vår grillkväll igår och nu ligger jag och väntar på att Linus ska komma hem ifrån jobbet. Var mysigt att vakna upp bredvid honom imorse och mysa innan han gick iväg till jobbet. Efter jag käkat en macka och kollat på barnprogram så somnade jag om igen, bara för att väckas igen vid 12tiden när Linus kom hem på lunch och bjöd mig på pizza :)
Sen drog han iväg igen och jag kollade lite mera på barnprogram och annat skit på tvn. Han har ju sjukt stor tv, så det är fett nice :D
När Linus kommer hem sen så ska vi dra iväg till Forsbacka hem till mig och käka tacos och ha det trevligt.

Igår så hade jag och Elli tråkigt på dagen så vi hux om flux slängde ihop en grillkväll. Sammanlagt så var vi väl en 10 personer eller någonting och vi hade det jättetrevligt. Vi gick nog inte hem fören vid 12-1 tiden någon gång.
Det är så det ska vara under sommaren. Man ska inte behöva planera saker utan ska kunna hitta på grejer med sina vänner när man vill, hur man vill och med vilka man vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0