Härlig helg och lat morgon.

Lördagen blev riktigt trevlig till slut trots att kursen inte blev av.
Drog hem till Linus vid 2tiden (som låg och sov.. :P) och sen drog vi ut till P-O och hämtade min väska. Vi stannade bara i en halvtimme men det var trevligt att vara där ändå :)
Sen drog vi till stan och satte oss i kvarnparken med hans kompis och bara tog det lugnt,
Efter det så drog jag och Linus till Ida och hängde med henne på kontoret och balkongen ett tag. Som vanligt så köpte jag chips och vi drack vin ^^ Hade det mycktet trevligt som vanligt :D
Sen så drog vi till Monster och kollade in läget där ett tag innan jag och Linus promenerade hem vid 1tiden.

Söndagen var trevligt den med. Var hos Linus hela dagen och spelade basket och käkade tacos.
Var grymt tråkigt att åka hem sen på kvällen och spendera natten ensam..

Idag har jag ännu inte gjort allt för mycket.
Käkade lite cheeseballs och chips till frukost när jag vaknade någon gång efter klockan 3.
Sen har jag städat lite smått på mitt rum och kollat på tv hela dagen.
Även hängt ute på internet och surfat runt och såklart lyssnat på massa musik.
Nu väntar jag på pizza som kommer snart och efter det får jag se vart kvällen för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0