Veckokursen

Är hemmkommen från Ung Vänsters veckorkurs i Motala nu.
Har haft ett par mycket roliga dagar fyllda med lärorika föreläsningar och trevliga människor.

Tågresan dit och hem spenderades med att kolla på Naruto och Fullmetal Alchemist på min dator tillsammans med Björn. Det var en mycket bra idé att ta med sig datorn må jag säga.

Föreläsningarna var långa och sega eftersom man var så trött, men fortfarande mycket lärorika.
Ida och jag var i samma föreläsningsgrupp, så vi hängde mycket med varandra eftersom grabbarna var i en annan.

Nätterna så sov jag faktiskt i duglig tid förutom sista dagen. Ett avsnitt Naruto och sen till sömns :)

Orkar inte riktigt skriva allting vi gjorde, så det får duga såhär.
Ska ladda upp lite bilder på Facebook nu om det blev några bra ^^
Värdelös kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0