Ny header!

http://guldfisksyndrom.blogspot.com/ och jag har bytt header på våra bloggar.
Vi körde ett litet tema tillsammmans ;)



Sov hos Björn inatt, trots att det var skola idag.
Jag och han var duktig nog att somna till lite, så jag missade sista bussen hem :P
Sov inte många timmar inatt, men det var trevligt ändå.
Björn sov ju typ ingenting, så jag är bättre än han iaf ^^

Sen blev det att ta en promenad till skolan, och vara sjukligt trött hela dagen.
Sov en stund på en soffa på lunchrasten, och det var hur skönt som helst!

Nu slutar jag för idag snart, och då ska jag och Cissi spela en omgång Magic :)
Sen tror jag att jag ska åka hem eller nåe ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0