I skolan

Nu är jag i skolan igen efter veckans sjukdom.
Har haft svenska och relgion, och nu är det bara samhällskunskap kvar så slutar jag klockan halv 1 sen :D
Ganska att ha läst klart ljudkursen så man slipper sluta klockan 5 ^^

Somnade i ganska så bra tid igår.
Somnade grymt mycket tidigare än jag brukar somna på vardagar, och då hade jag ändå vaknat runt 2 på dagen också.
Var inte ens vaken 12 timmar innan jag somnade xD

Trots det var jag ändå trött imorse, men det kändes bra ändå :)

Efter skolan så blir det till att hänga med Cissi och gänget ner på stan och hjälpa dom med diverse grejer.
Sen så får jag se vart dagen för mig. Nått går säkert att hitta på :)

Har även med mig min nyuppvakna digitalkamera som jag terroriserar mina klasskamrater med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0