Grattis till bror min som fyller 8 imon!

Idag har varit en sån där dag som man helst vill hoppa över.
Vaknar av ett sms klockan halv 6 på morgonen och känner att jag är jättetörstig och måste gå upp och dricka.
Sen har jag svårt att somna om, men jag orkar inte heller vara vaken.
När jag sedan väl somnat om, och vaknar 2 timmar senare så är jag hur trött som helst, och bara känner att "Nej, jag vill inte!".

Men jag klev upp iaf och pallrade mig till skolan, bara för att få veta att vi inte har Göran i Graf, utan att vi har Sussie. Och dessutom ska hålla på med att rita i ett par veckor.
Jag går graf för jag tycker InDesign är roligt. Photoshop har även sina roliga sidor, och att rita roliga bilder i illustrator är kul det med.
Men att sitta och rita med blyerts, tusch och kol som idag, är ingenting för mig. Vi ritade stilleben. Det vill säga att vi ritade av grejer från ett bord.
Helt värdelös är jag på det, och det var även helt värdelöst!

Men sen så efter skolan drog jag ner till stan och träffade Björn, och efter det var dagen mycket mer värd.
Gick runt och kollade efter en present till min lillebror vilket var lättare sagt än gjort. Slutade med att jag köpte en halvkass film på myrornas.. Men ja, det är tanken som räknas!
Träffade även på Jimmie vilket var mycket trevligt och stod och pratade med han vid chipshyllan inne på Konsum medans Björn stod och kollade på knäckebröd i sådär en kvart xD

Sen så drog jag hem till Björn.
Han hade tagit tvn ifrån vardagsrummet och kopplade sedan datorn till den.
Så låg vi i hans säng resten av kvällen och kollade på 9 avsnitt av Fullmetal Alchemist och käkade chips.
Hur underbart som helst! Skitbra tv-serie + Goda chips + God läsk + Trevligt sällskap + Skön säng.

Så även om dagen var värdelös, så var kvällen helt underbar.
Imorgon har jag liten sovmorgon iaf, och min lillebror fyller år. Så vi säger väl grattis till honom!
Så ska jag gå ner och lägga mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0