förkylning är inte särskilt roligt.

Efter flera dagar då jag stundvis varit sjukt sugen på chips så drog jag iväg till affären idag och köpte, ostkrokar.
Var inte så sugen på chips när jag väl kom dit heller. Men antar jag kommer bli det senare ikväll, och imon och i övermorgon och så vidare.
Chips är helt enkelt sjukligt gott!
Och ostkrokar med om man är på det humöret.

Har vart med Björn hela helgen.
Spelat Wii, suttit vid datorn, spelat Magic, käkat pizza och mestadels inte gjort ett skit faktiskt.
Mycket trevligt som vanligt.

Men sen drog jag på mig en förkylning, så från igår så har jag legat hemma och haft feber och rinnande näsa.
Vilket absolut inte är särskilt roligt.

Har iaf hunnit med att kolla på massa dåliga (och även bra) tv-serier, samt att jag har sett The Shining och American History X.
Vill ni ha lite recension på dom kan ni kolla in min bilddagbok, http://AintSheSweet.bilddagboken.se.
Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0