Top fem Buffy säsong 6 avsnitt!

Bara för jag har tråkigt tänker jag lista de fem avsnitt av Buffy säsong 6 som jag tycker är bäst, just nu.
Jag är dock lite tveksam på ordningen.. Men ja, top fem iaf!
Varning för spoilers!

Once More With Feeling (episod 7)
Endast för att det är så awsome att få se alla karaktärerna gå runt och sjunga! Plus att det är en bra handling runt omkring det hela, och saker som verkligen för serien vidare händer.

Normal Again (episod 17)

Buffy svävar mellan två världar och vet inte vilken som är den riktiga. Sjukt snyggt gjort, och slutet lämnar verkligen tankebubblan öppen.


Smashed (epiosd 9)
Willow är inte bara sig själv, utan testar sina gränser nu när hennes förhållande spruckit. Och äntligen händer det vi alla längtat efter så mycket, och det görs jävligt snyggt!

Tabula Rasa (episod 8)
Efter att alla i gänget får minnesförlust så händer det många knäppa saker medans de slåss mot vampyrer, men nu utan att veta varför. Att Giles och Spike tror att de är far och son är en sån underbar grej att det bara måste ses!

Seeing Red (episod 19)
Att se Spike, som är så het och trots sin onda natur en grym person göra något sådant, är bara hemskt! Men det är ett jäkla bra avsnitt, och slutet ändrar verkligen på saker och ting för hela gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0